Number of the records: 1
Využívanie koncepcie riadenia vzťahov so zákazníkmi v praxi
Title Využívanie koncepcie riadenia vzťahov so zákazníkmi v praxi Author info Barbora Gontkovičová Author Gontkovičová Barbora EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód VIII. (2016) : zborník príspevkov z 8. medzinárodnej vedeckej konferencie : 5.-9.9.2016, Košice, Slovenská republika. S. 88-94 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Jakub Vincent ; Bobenič Hintošová Aneta ; Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4275-3 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords nástroje riadenia * riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM Annotation Trendy vo využívaní CRM vo svete ako jedného z kľúčových manažérskych nástrojov. Riadenie vzťahov so zákazníkmi. Trh CRM podľa dodávateľov. Prieskum využívania CRM. Desať najpoužívanejších manažérskych nástrojov v roku 2014. Využívanie a spokojnosť s CRM vo svete v rokoch 2004 a 2014. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 01075-012, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 562.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1