Number of the records: 1  

Vybrané nástroje marketingového mixu a ich uplatnenie v predaji slovenského vína

  1. Title Vybrané nástroje marketingového mixu a ich uplatnenie v predaji slovenského vína
    Parallel titleSpecific marketing mix tools using by seling of the Slovak vine
    Author infoPeter Filo, Ingrid Försterová
    Author Filo Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Försterová Ingrid
    Source document Biopotraviny, tradičné a regionálne potraviny na Slovensku a v zahraničí : zborník vedeckých statí z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava 28. 11. 2016. S. 56-62 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Jarossová Malgorzata Agnieszka ; Hlavatý Ivan ; Weiss Elżbieta ; Kačeňák Igor ; Biopotraviny, tradičné a regionálne potraviny na Slovensku a v zahraničí Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4300-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0635/14 Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku
    NoteVEGA 1/0635/14
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing mix * nástroje marketingové * stratégia marketingová * certifikácia * vinohradníctvo * víno * hrozno * úroda * Slovensko
    AnnotationSlovenské vinohradníctvo a vinárstvo a úspechy našich vinárskch podnikov v tejto oblasti. Aktivity a využívanie nástrojov marketingu, tak aby sa mohol vytvoriť efektívny marketing vína. Ekologický spôsob pestovania hrozna a očakávania spotrebiteľov.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 01079-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.