Number of the records: 1
Startupy v medzinárodnom podnikateľskom prostredí. Ako a prečo sa startupy stávajú globálnymi?
Title Startupy v medzinárodnom podnikateľskom prostredí. Ako a prečo sa startupy stávajú globálnymi? Parallel title Start-ups in international business environment. How and why do start-ups become global? Author info Katarína Procházková Author Procházková Katarína EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Source document Podnikateľské modely a podnikateľské stratégie startupov II. : recenzovaný zborník vedeckých prác. S. 132-142. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Slávik Štefan ; Hvorecký Jozef ; Jankelová Nadežda. ISBN 978-80-225-4328-6 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords prostredie podnikateľské * podnikanie * start-up * trh zahraničný * trh medzinárodný * globalizácia * výskum Annotation Medzinárodné podnikateľské prostredie a formy vstupu na globálny trh. Prehľad výhod a nevýhod základných foriem vstupu na zahraničné trhy. Budovanie globálne úspešného start-upu. Výsledky výskumu, ktorého cieľom bolo zistiť na vzroke 72 start-upov, akými spôsobmi a metódami prenikajú na zahraničné trhy. Zopár krokov, ktoré je vhodné dodržať pri zakladaní podnikania, ak je hlavným cieľom stať sa globálnym hráčom. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 01081-008, originál dokumentu
article
Number of the records: 1