Number of the records: 1  

Startupy v medzinárodnom podnikateľskom prostredí. Ako a prečo sa startupy stávajú globálnymi?

  1. Title Startupy v medzinárodnom podnikateľskom prostredí. Ako a prečo sa startupy stávajú globálnymi?
    Parallel titleStart-ups in international business environment. How and why do start-ups become global?
    Author infoKatarína Procházková
    Author Procházková Katarína EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source document Podnikateľské modely a podnikateľské stratégie startupov II. : recenzovaný zborník vedeckých prác. S. 132-142. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Slávik Štefan ; Hvorecký Jozef ; Jankelová Nadežda. ISBN 978-80-225-4328-6
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords prostredie podnikateľské * podnikanie * start-up * trh zahraničný * trh medzinárodný * globalizácia * výskum
    AnnotationMedzinárodné podnikateľské prostredie a formy vstupu na globálny trh. Prehľad výhod a nevýhod základných foriem vstupu na zahraničné trhy. Budovanie globálne úspešného start-upu. Výsledky výskumu, ktorého cieľom bolo zistiť na vzroke 72 start-upov, akými spôsobmi a metódami prenikajú na zahraničné trhy. Zopár krokov, ktoré je vhodné dodržať pri zakladaní podnikania, ak je hlavným cieľom stať sa globálnym hráčom.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 01081-008, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.