Number of the records: 1
Strategy variations in roadside outdoor advertising: a psycholinguistic perspective of Czech, German and Bolivian campaigns
Title Strategy variations in roadside outdoor advertising: a psycholinguistic perspective of Czech, German and Bolivian campaigns Translation Komunikačná stratégia vidieckej cestnej reklamy: psycholingvistická analýza sloganov českej, nemeckej a bolívijskej kampane Author info Dagmar Sieglová Author Sieglová Dagmar Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 11, č. 3 (2016), s.. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2016. ISSN 1338-7944 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords Česko * Nemecko * Bolívia * reklama * komunikácia marketingová * reklama vonkajšia Annotation Zákonitosti marketingovej komunikácie vo verejnom priestore. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2016: 1-4
article
Number of the records: 1