Number of the records: 1  

How do managers work with digital communication media in international business relationship? Focus group results of managers`experiences of digital media use for relationship building

  1. Title How do managers work with digital communication media in international business relationship? Focus group results of managers`experiences of digital media use for relationship building
    TranslationAko pracujú manažéri s digitálnymi komunikačnými médiami v medzinárodných obchodných vzťahoch? Výsledky focus group o skúsenostiach manažérov s používaním digitálnych médií pri budovaní vzťahov
    Author infoEllinor Torsein
    Author Torsein Ellinor
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 11, č. 3 (2016), s. 42-49. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2016. ISSN 1338-7944
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Keywords komunikácia elektronická * vzťahy obchodné * manažéri * podnikanie medzinárodné
    AnnotationKvalitatíva štúdia o medzinárodných obchodných rokovaniach a osobných obchodných vzťahoch.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2016: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.