Number of the records: 1
Upgrading shopping experience: the desire of being someone else
Title Upgrading shopping experience: the desire of being someone else Translation O zlepšovaí zážitkov alebo snaha stať sa iným Author info Pavel Štrach Author Štrach Pavel Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 11, č. 3 (2016), s. 58-59. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2016. ISSN 1338-7944 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords obchod * zákazníci * stratégia marketingová Annotation Transformácia retailových obchodov, ktoré svojími často unikátnymi koncepciami predstierajú, že sú niečim iným a tým dávajú zákazníkom dôvod k svojej návšteve (obchody s knihami sa menia na kaviarne, kaviarne sa meni na verejné kancelárie...) Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2016: 1-4
article
Number of the records: 1