Number of the records: 1  

Upgrading shopping experience: the desire of being someone else

  1. Title Upgrading shopping experience: the desire of being someone else
    TranslationO zlepšovaí zážitkov alebo snaha stať sa iným
    Author infoPavel Štrach
    Author Štrach Pavel
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 11, č. 3 (2016), s. 58-59. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2016. ISSN 1338-7944
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords obchod * zákazníci * stratégia marketingová
    AnnotationTransformácia retailových obchodov, ktoré svojími často unikátnymi koncepciami predstierajú, že sú niečim iným a tým dávajú zákazníkom dôvod k svojej návšteve (obchody s knihami sa menia na kaviarne, kaviarne sa meni na verejné kancelárie...)
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2016: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.