Number of the records: 1  

Spotrebiteľské správanie v kontexte online marketingu

  1. Title Spotrebiteľské správanie v kontexte online marketingu
    TranslationConsumer behaviour in the context of online marketing
    Author infoPaulína Krnáčová, Silvia Benkoová
    Author Krnáčová Paulína EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Co-authors Benkoová Silvia
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 9, č. 34 (2016), s. 171-188. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2016. ISSN 1337-7493
    Výstup z projektu VEGA 1/0134/14 Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života
    NoteVEGA 1/0134/14
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords správanie spotrebiteľa * marketing elektronický * správanie spotrebiteľa * internet * nástroje marketingové
    AnnotationRealizácia spotrebiteľského prieskumu s cieľom zistiť správanie a postoje návštevníkov internetu v nadväznosti na online marketingové nástroje.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 01154-005, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2016: 33-36

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti578.6 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.