Number of the records: 1  

Using Cognitive Systems in Marketing Analysis

  1. Title Using Cognitive Systems in Marketing Analysis
    TranslationVyužitie kognitívneho systému v marketingovej analýze
    Author infoPeter Červenka, Ivan Hlavatý, Andrej Miklošík, Júlia Lipianska
    Author Červenka Peter EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Co-authors Hlavatý Ivan EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Economic annals-XXI. Vol. 160, no. 7-8 (2016), pp. 56-61 online. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2016. ISSN 1728-6239
    NoteRegistrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionUkraine
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords systémy informačné * technológie informačné * marketing * technológie komunikačné * stratégia marketingová
    AnnotationSociálne médiá sú jedni z najrýchlejšie rastúcich komunikačných platforiem. Sú miestom pre bezprostredné a najrýchlejšie reakcie zákazníkov na marketingové aktivity predajcov. Analýza týchto typov údajov poskytuje informácie o tom, ako ľudia vnímajú rôzne komerčné produkty. Ďalšie použitie aplikácie kognitívnych systémov v marketingovej analytike pre analýzu a správu neštruktúrovaných údajov.
    Public work categoryADM
    Registered inWOS
    Registered inSCOPUS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 01182-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2016: 7-8

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.3 MBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.