Number of the records: 1
Using Cognitive Systems in Marketing Analysis
Title Using Cognitive Systems in Marketing Analysis Translation Využitie kognitívneho systému v marketingovej analýze Author info Peter Červenka, Ivan Hlavatý, Andrej Miklošík, Júlia Lipianska Author Červenka Peter EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená Co-authors Hlavatý Ivan EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Economic annals-XXI. Vol. 160, no. 7-8 (2016), pp. 56-61 online. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2016. ISSN 1728-6239 Note Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Ukraine systematics 339.138 - Marketing Keywords systémy informačné * technológie informačné * marketing * technológie komunikačné * stratégia marketingová Annotation Sociálne médiá sú jedni z najrýchlejšie rastúcich komunikačných platforiem. Sú miestom pre bezprostredné a najrýchlejšie reakcie zákazníkov na marketingové aktivity predajcov. Analýza týchto typov údajov poskytuje informácie o tom, ako ľudia vnímajú rôzne komerčné produkty. Ďalšie použitie aplikácie kognitívnych systémov v marketingovej analytike pre analýzu a správu neštruktúrovaných údajov. Public work category ADM Registered in WOS Registered in SCOPUS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 01182-001, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2016: 7-8
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.3 MB verejne dostupné article
Number of the records: 1