Number of the records: 1  

Na privátne značky ide každé piate euro

  1. Title Na privátne značky ide každé piate euro
    Author infoVeronika Mišíková
    Author Mišíková Veronika
    Source document TaPmag : tovar a predaj. Č. 32 (11-12) (2016), s. P16-P17. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2016. ISSN 1805-0549
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Keywords predaj * značky * Slovensko * 2015
    AnnotationKu privátnym značkám je potrebné pristupovať zodpovedne a treba ich neustále rozvíjať. Ako môžu priniesť veľa dobrého a vysoký zisk, tak môžu viesť aj k rýchlemu krachu. Až 20 percent z celkovej sumy utratenej v predajniach s potravinami a zmiešaným tovarom na Slovensku v roku 2015 si ukrojili privátne značky. Ozveny Samošky.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2016: 32

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.