Number of the records: 1  

Aplikácia probitovej regresie pri analýze konzumácie značky

  1. Title Aplikácia probitovej regresie pri analýze konzumácie značky
    TranslationAn Application of probit regression to the analysis of brand consumption
    Author infoSoňa Coss
    Author Coss Soňa EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI
    Source document Revue sociálno-ekonomického rozvoja : vedecký recenzovaný on-line časopis. Roč. 2, č. 2 (2016), s. 26-39 online. - Bratislava : Katedra sociálneho rozvoja a práce NHF EU, 2016. ISSN 2453-6148
    Výstup z projektu VEGA 1/0092/15 Moderné prístupy k navrhovaniu komplexných štatistických prieskumov
    NoteVEGA 1/0092/15
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 519.86 - Teória ekonomicko-matematických modelov
    Keywords metódy štatistické * marketing * modely lineárne * analýza regresná
    AnnotationAplikácia probitovej regresie a je logická interpretovateľnosť.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 01260-001, online
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2016: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti785.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.