Number of the records: 1  

Jak se využívá metod stanovení hodnoty zákazníka na trhu B2B

  1. Title Jak se využívá metod stanovení hodnoty zákazníka na trhu B2B
    Author infoPavel Horák
    Author Horák Pavel
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 26, č. 4 (2016), s. 11-13. - Praha : Česká marketingová společnost, 2016. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords zákazníci * spotrebitelia * hodnota * pojmy * zisk podnikový * podnik malý * podnik stredný
    AnnotationZákazníci ako najcennejšie aktíva spoločností. Pojem hodnota zákazníka, celoživotná hodnota zákazníka (CLV), skutočná celoživotná hodnota zákazníka (real CLV). Stanovenie CLV vyvoláva množstvo problémov na strane príjmov i nákladov. Práca s hodnotou zákazníka je kľúčovou úlohou marketingových manažérov v budúcnosti, aj keď metodiky hodnotenia a spôsoby výpočtov zrejme budú v jednotlivých firmách odlišné. A to nielen podľa odboru podnikania a veľkosti firmy, ale aj v závislosti od charakteru obchodného cyklu jednotlivých produktov. Príklad z trhu IT firiem malej a strednej veľkosti na odhadnutie celkového potenciálu zákazníka.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2016: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.