Number of the records: 1
Marketingové metriky merajúce efektivitu reklamy a marketingovej komunikácie podniku
Title Marketingové metriky merajúce efektivitu reklamy a marketingovej komunikácie podniku Parallel title Marketing metrics measuring the effectiveness of company‘s advertising and marketing communication Author info Vladimír Hojdik Author Hojdik Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Ekonomika, financie a manažment podniku X. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S. 207-214 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4279-1 Note APVV-15-0511 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords reklama * kampane reklamné * komunikácia marketingová * meranie výkonnosti * efektívnosť * meranie Annotation Problematika marketingových metrík, druhy marketingových metrík. Metriky zamerané na marketingovú komunikáciu a reklamu. Efektivita reklamy – reklamné dojmy, počet reklám, príležitosti vidieť reklamu, hrubý rating reklamy, čistý rating reklamy. Poukázanie na dôležitosť marketingových metrík ako na významný aspekt hodnotenia efektívnosti marketingových procesov v podniku. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 01333-019, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 922.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1