Number of the records: 1  

Marketingové metriky merajúce efektivitu reklamy a marketingovej komunikácie podniku

  1. Title Marketingové metriky merajúce efektivitu reklamy a marketingovej komunikácie podniku
    Parallel titleMarketing metrics measuring the effectiveness of company‘s advertising and marketing communication
    Author infoVladimír Hojdik
    Author Hojdik Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Ekonomika, financie a manažment podniku X. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S. 207-214 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4279-1
    NoteAPVV-15-0511
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * kampane reklamné * komunikácia marketingová * meranie výkonnosti * efektívnosť * meranie
    AnnotationProblematika marketingových metrík, druhy marketingových metrík. Metriky zamerané na marketingovú komunikáciu a reklamu. Efektivita reklamy – reklamné dojmy, počet reklám, príležitosti vidieť reklamu, hrubý rating reklamy, čistý rating reklamy. Poukázanie na dôležitosť marketingových metrík ako na významný aspekt hodnotenia efektívnosti marketingových procesov v podniku.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 01333-019, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF922.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.