Number of the records: 1
Špecifiká marketingového mixu vysokej školy
Title Špecifiká marketingového mixu vysokej školy Parallel title The Specific features of the university marketing mix Author info Henrich Drábik Author Drábik Henrich EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document MERKÚR 2016 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, november 30 - december 2, 2016. S. [1-12] CD-ROM. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2016 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2016 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-4324-8 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing manažment * stratégia marketingová * nástroje marketingové * marketing mix * univerzity * školy vysoké * riadenie * vzdelávanie Annotation Analýza nástrojov marketingového mixu, špecifických pre oblasť vzdelávania. Manažment vysokej školy pri napĺňaní marketingovej stratégie a ďalšie ciele súvisiace so získaním konkurenčných výhod na trhu vzdelávania či rozvoja vysokej školy všeobecne. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 01307-005, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 694.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1