Number of the records: 1
Through the looking glass of your mind: welcome to the not so distant nor utopian stirring future of marketing
Title Through the looking glass of your mind: welcome to the not so distant nor utopian stirring future of marketing Author info Martin Hudec Author Hudec Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document MERKÚR 2016 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, november 30 - december 2, 2016. S. [1-8] CD-ROM. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2016 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2016 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-4324-8 Výstup z projektu VEGA 1/0224/15 Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax
Note VEGA 1/0224/15 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords neuromarketing * rozhodovanie nákupné * stratégia marketingová * správanie spotrebiteľa * psychológia predaja * psychometria Annotation Neuromarketing je disciplína, ktorá si kladie za cieľ využiť poznatky o mozgu a jeho fungovanie k účinnejšej marketingovej stratégii. Vývoj a zobrazovacie metódy neuromarketingu používané na zachytenie mozgovej aktivity. Etika a ochrana osobných údajov pri meraní mozgovej aktivity. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 01307-007, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 641 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1