Number of the records: 1  

Natívna reklama v digitálnom prostredí : identifikácia redakčného a plateného obsahu

  1. Title Natívna reklama v digitálnom prostredí : identifikácia redakčného a plateného obsahu
    Parallel titleNative advertisement in digital environment : editorial and paid content identification
    Author infoMartin Kuchta
    Author Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document MERKÚR 2016 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, november 30 - december 2, 2016. S. [1-9] CD-ROM. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2016 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2016 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-4324-8
    Note2015-PSD-PAV-02
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * mix komunikačný * metódy propagačné * reklama porovnávacia
    AnnotationJedna z nových vetiev digitálneho marketingu, ktorá je výsledkom inovácií a evolúcie správania sa užívateľov a dodávateľov v digitálnom prostredí. Natívna reklama je fenomén, ktorý pozorujeme na našom trhu najmä od začiatku tohto roka a predpokladá sa mu rastúci trend. Vymedzenie natívnej reklamy, redakčného obsahu a vyhýbanie sa klamlivej reklame.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 01307-011, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti1.1 MBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.