Number of the records: 1
Natívna reklama v digitálnom prostredí : identifikácia redakčného a plateného obsahu
Title Natívna reklama v digitálnom prostredí : identifikácia redakčného a plateného obsahu Parallel title Native advertisement in digital environment : editorial and paid content identification Author info Martin Kuchta Author Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document MERKÚR 2016 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, november 30 - december 2, 2016. S. [1-9] CD-ROM. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2016 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2016 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-4324-8 Note 2015-PSD-PAV-02 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * mix komunikačný * metódy propagačné * reklama porovnávacia Annotation Jedna z nových vetiev digitálneho marketingu, ktorá je výsledkom inovácií a evolúcie správania sa užívateľov a dodávateľov v digitálnom prostredí. Natívna reklama je fenomén, ktorý pozorujeme na našom trhu najmä od začiatku tohto roka a predpokladá sa mu rastúci trend. Vymedzenie natívnej reklamy, redakčného obsahu a vyhýbanie sa klamlivej reklame. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 01307-011, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.1 MB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1