Number of the records: 1  

E-Marketing of cultural tourist attractions in the conditions of globalization on the example of museums

  1. Title E-Marketing of cultural tourist attractions in the conditions of globalization on the example of museums
    Author infoKristína Pančíková, Ján Orieška
    Author Pančíková Kristína
    Co-authors Orieška Ján
    Source document MERKÚR 2016 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, november 30 - december 2, 2016. S. [1-9] CD-ROM. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2016 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2016 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-4324-8
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Keywords ruch cestovný zážitkový * politika ruchu cestovného * turistika * pamiatky * kultúra * múzeá * marketing * sprievodcovia
    AnnotationProces globalizácie a implementovanie e-marketingu pre múzeá ako kultúrne pamiatky na trhu cestovného ruchu. Analýza vybraných elektronických marketingových nástrojov múzeí a vzťah medzi ich aplikáciou, zakladateľ, veľkosť, počet návštevníkov a tržby múzeí.
    DatabaseARTICLES

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF687 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.