Number of the records: 1
Strategic factors leading to better competitive position on the market
Title Strategic factors leading to better competitive position on the market Author info Branislav Zagoršek Author Zagoršek Branislav EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Source document EDAMBA 2016 : conference proceedings : open science & open innovation: opportunities for economics, business, management and related disciplines : international scientific conference for doctoral students and post-doctoral scholars : University of Economics in Bratislava, Slovak Republic, 10 - 12 april 2016. Pp. 419-422 online. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2016 / Wallner Jozef ; Adašková Daša ; Alexy Martin ; EDAMBA 2016 : open science & open innovation: opportunities for economics, business, management and related disciplines International scientific conference. ISBN 978-80-225-4261-6 Note VEGA 1/0019/15. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords stratégia podnikateľská * stratégia podniková * trhy * konkurencia trhová * konkurencieschopnosť * vyjednávanie * informatizácia Annotation Strategické faktory, ktoré vedú k lepšej konkurenčnej pozícii na trhu. Skúmaných bolo 382 spoločností v rokoch 2012/2013 pri použití induktívnych štatistických metód. Public work category Reports at home scientific conferences Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 01685-042, online
File name Size Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 611.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1