Number of the records: 1  

Základy marketingu

  1. Title Základy marketingu
    Author infoRóbert Štefko a kolektív, recenzovali: Jaroslav Kita, Jaroslav Ďaďo, Jiří Kern
    Author Štefko Róbert
    Co-authors Dorčák Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Bačík Radovan
    Ferencová Martina
    Gburová Jaroslava
    Horváthová Miriam
    Hroncová Ivana
    Jurková Jana
    Karas Ľubomír
    Keruľ Rastislav
    Suhányi Ladislav
    Dodecký Jaroslav
    Fedorko Richard
    Mudrík Martin
    Pollák František
    Another authors Kita Jaroslav (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ďaďo Jaroslav (Recenzent)
    Kern Jiří (Recenzent)
    Corporation Prešovská univerzita v Prešove . Fakulta manažmentu
    Issue dataPrešov : Bookman , 2012. - 415 s. [20,75 AH]
    Issue1. vyd.
    ISBN978-80-89568-07-9
    Document kindtextbooks
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * marketing manažment * prostredie podnikové * analýza swot * segmentácia trhu * systémy informačné * výskum marketingový * správanie spotrebiteľa * marketing mix * produkty * politika cenová * komunikácia marketingová * reklama * vzťahy s verejnosťou * podpora predaja * predaj * distribúcia * kanály odbytové * marketing personálny * marketing služieb * plánovanie * kontrola * etika podnikateľská * kódexy etické
    Public work categoryAcademic school-books issued in home editorship
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 01971-001, kópia titul. strany


Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.