Number of the records: 1  

Guerilla marketing

  1. Title Guerilla marketing
    Author infoPeter Dorčák
    Author Dorčák Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Source documentNové trendy v marketingu : zborník z medzinárodnej odbornej konferencie. S. 47-51. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2007 ; Nové trendy v marketingu medzinárodná odborná konferencia / Lieskovská Vanda ; Magál Slavomír. ISBN 978-80-89220-55-7
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * guerilla marketing * komunikácia marketingová * reklama * reklama vonkajšia * politika * voľby
    Public work categoryScientific works in noticed year-books from home undertakings, home year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE07 01258-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.