Number of the records: 1  

Marketingový odbytový kanál - internet - business to consumer, B2C na začiatku 21. storočia na Slovensku

  1. Title Marketingový odbytový kanál - internet - business to consumer, B2C na začiatku 21. storočia na Slovensku
    Author infoPeter Dorčák
    Author Dorčák Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Source documentManažment 2006 : teória, trendy a prax : medzinárodná vedecká konferencia : 6. - 7. október 2006, Vysoké Tatry. S. 95-99. - Prešov : Prešovská univerzita v Prešove, 2006 / Kern Jiří ; Srebala Ondrej. ISBN 80-8068-512-6
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE06 01369-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.