Number of the records: 1  

Dnešné trendy v "online" marketingu

  1. Title Dnešné trendy v "online" marketingu
    Author infoMiroslav Klimek
    Author Klimek Miroslav EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF
    Source document Zborník príspevkov a abstraktov z workshopu mladých vedeckých pracovníkov PhDWorks a workshopu STEP : Košice, 8. november 2016. S. 11-15 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Lacko Roman ; Bobenič Hintošová Aneta ; Vilamová Šárka ; PhDWorks a STEP Workshop mladých vedeckých pracovníkov. ISBN 978-80-225-4350-7
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing elektronický * komunikácia marketingová * stránky webové * pošta elektronická * siete sociálne * reklama * propagácia
    AnnotationVýhody a nevýhody online marketingu. E-mail marketing. Charakteristika jednotlivých foriem online marketingu: blog a vlog, PPC - pay per click, AdWords, AdSense, Analytics, SEO - optimalizácia pre vyhľadávače, affiliate marketing, remarketing, sociálne médiá.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 01385-023, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF479.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.