Number of the records: 1  

Building effective marketing communications in tourism

  1. Title Building effective marketing communications in tourism
    TranslationBudovanie efektívnej marketingovej komunikácie v turizme
    Author infoLiudmila Gorlevskaya
    Author Gorlevskaya Liudmila
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 9, č. 35 (2016), s. 252-265. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2016. ISSN 1337-7493
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * turistika * komunikácia marketingová * propagácia * médiá * nástroje marketingové
    AnnotationIdentifikácia a návrh efektívnej marketingovej komunikácie v turizme.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2016: 33-36

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF180.2 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.