Number of the records: 1
Massive open online courses as disruptive innovation: possibility to help educational challenges in current times?
Title Massive open online courses as disruptive innovation: possibility to help educational challenges in current times? Translation Masívne otvorené online kurzy ako disruptívna inovácia: môžu pomôcť s dnešnými vzdelávacími výzvami? Author info Jaroslava Szüdi Author Szüdi Jaroslava EUBFNHKSR - Katedra sociálneho rozvoja a práce NHF Source document Economic policy in the European Union member countries : Conference proceedings of the 13th International scientific conference, september 2-4, 2015, Karolinka, Czech Republic. Pp. 236-244 online. - Ostrava : Faculty of Economics, VSB - Technical University of Ostrava, 2015 ; Economic policy in the European Union member countries International scientific conference. ISBN 978-80-248-3796-3 Výstup z projektu VEGA 1/0216/14 Transformácia systému sociálnych služieb pre seniorov v kontexte deinštitualizácie sociálnych služieb v pôsobnosti orgánov miestnej samosprávy
Note VEGA 1/0216/14 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Czech Republic Keywords vzdelávanie * kurzy * vzdelávanie dištančné * internet Annotation Masívne otvorené online kurzy (massive open online courses, MOOC) sú bezplatné online kurzy pre veľké cieľové skupiny. Ich začiatky siahajú do roku 2008, fenoménom sa stali v roku 2012. História kurzov MOOC, ich výhody a nevýhody. Teória disruptívnej inovácie. Dôsledky pre vzdelávanie a vzdelávaciu politiku: trendy, výzvy, prekážky. Public work category Invited reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 01555-001, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 986.5 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1