Number of the records: 1  

Massive open online courses as disruptive innovation: possibility to help educational challenges in current times?

  1. Title Massive open online courses as disruptive innovation: possibility to help educational challenges in current times?
    TranslationMasívne otvorené online kurzy ako disruptívna inovácia: môžu pomôcť s dnešnými vzdelávacími výzvami?
    Author infoJaroslava Szüdi
    Author Szüdi Jaroslava EUBFNHKSR - Katedra sociálneho rozvoja a práce NHF
    Source documentEconomic policy in the European Union member countries : Conference proceedings of the 13th International scientific conference, september 2-4, 2015, Karolinka, Czech Republic. Pp. 236-244 online. - Ostrava : Faculty of Economics, VSB - Technical University of Ostrava, 2015 ; Economic policy in the European Union member countries International scientific conference. ISBN 978-80-248-3796-3
    Výstup z projektu VEGA 1/0216/14 Transformácia systému sociálnych služieb pre seniorov v kontexte deinštitualizácie sociálnych služieb v pôsobnosti orgánov miestnej samosprávy
    NoteVEGA 1/0216/14
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords vzdelávanie * kurzy * vzdelávanie dištančné * internet
    AnnotationMasívne otvorené online kurzy (massive open online courses, MOOC) sú bezplatné online kurzy pre veľké cieľové skupiny. Ich začiatky siahajú do roku 2008, fenoménom sa stali v roku 2012. História kurzov MOOC, ich výhody a nevýhody. Teória disruptívnej inovácie. Dôsledky pre vzdelávanie a vzdelávaciu politiku: trendy, výzvy, prekážky.
    Public work categoryInvited reports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 01555-001, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF986.5 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.