Number of the records: 1
Vybrané problémy merania marketingovej výkonnosti
Title Vybrané problémy merania marketingovej výkonnosti Parallel title Selected problems of measuring marketing performance Author info Katarína Grančičová Author Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Paradigmy informačného manažmentu : recenzovaný zborník vedeckých statí. S. [1-11] CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Romanová Anita ; Hamranová Anna ; Bodiš Miloš ; Bolek Vladimír ; Majtán Miroslav ; Baričičová Ľubica. ISBN 978-80-225-4347-7 Výstup z projektu VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku
Note VEGA 1/0546/15 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * meranie výkonnosti * procesy podnikové * metódy organizácie * ukazovatele hodnotové * riadenie výkonov * projekty Annotation Vybrané problémy merania výkonnosti marketingu podniku. Potreba merania výkonnosti marketingu vo väzbe na výkonnosť podniku, naznačuje viaceré prístupy v oblasti hodnotenia výkonnosti marketingu. Najčastejšie používané ukazovatele a meradlá v podnikovej praxi. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (5) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 01577-011, originál dokumentu
article
Number of the records: 1