Number of the records: 1  

Vybrané problémy merania marketingovej výkonnosti

  1. Title Vybrané problémy merania marketingovej výkonnosti
    Parallel titleSelected problems of measuring marketing performance
    Author infoKatarína Grančičová
    Author Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Paradigmy informačného manažmentu : recenzovaný zborník vedeckých statí. S. [1-11] CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Romanová Anita ; Hamranová Anna ; Bodiš Miloš ; Bolek Vladimír ; Majtán Miroslav ; Baričičová Ľubica. ISBN 978-80-225-4347-7
    NoteVEGA 1/0546/15
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * meranie výkonnosti * procesy podnikové * metódy organizácie * ukazovatele hodnotové * riadenie výkonov * projekty
    AnnotationVybrané problémy merania výkonnosti marketingu podniku. Potreba merania výkonnosti marketingu vo väzbe na výkonnosť podniku, naznačuje viaceré prístupy v oblasti hodnotenia výkonnosti marketingu. Najčastejšie používané ukazovatele a meradlá v podnikovej praxi.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (5) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 01577-011, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.