Number of the records: 1
Prozákaznícke myslenie zamestnancov ako atribút základných faktorov podnikania v MSP
Title Prozákaznícke myslenie zamestnancov ako atribút základných faktorov podnikania v MSP Translation Pro-customer Thinking of Employees as Attribute of Basic Factors of Entrepreneurship in SME Author info Barbora Paholková, Jozef Orgonáš, Soňa Ivanovičová, Eva Kováčová, Gabriela Kovárová, Zuzana Lieskovská Author Paholková Barbora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Orgonáš Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Ivanovičová Soňa Kováčová Eva Kovárová Gabriela Lieskovská Zuzana Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 9, č. 36 (2016), s. 455-165. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2016. ISSN 1337-7493 Note KEGA 027EU-4/2016 "Učebnica Základy podnikania pre stredné školy" Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords podnikanie malé * podnikanie stredné * konkurencia * spokojnosť zákazníkov * stratégia marketingová Annotation Identifiácia a tvorba praktických návrhov, ktoré z dlhodobého hľadiska povedú k zvyšovaniu spokojnosti nielen zamestnancov a zákazníkov, ale i k úspechu firmy. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 01643-008, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2016: 33-36
article
Number of the records: 1