Number of the records: 1
Etické aspekty marketingovej komunikácie
Title Etické aspekty marketingovej komunikácie Parallel title Ethical aspects of marketing communication Author info Zdenka Musová Author Musová Zdenka Source document Slovenské hospodárstvo v kontexte tohtoročných výziev a príležitostí : zborník vedeckých príspevkov. S. 30-37 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Badura Peter ; Kmeťko Miroslav ; Škriniar Pavel ; Šebo Ján ; Virdzek Tomáš ; Poklemba Pavol. ISBN 978-80-225-4335-4 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 17 - Etika. Morálka Keywords etika * morálka * etika podnikateľská * normy etické * princípy mravné * etika aplikovaná * komunikácia marketingová Annotation Význam etiky v podnikaní a etické správanie, ktoré sa odráža v tvorbe hodnoty podniku, jeho ziskovosti, v budovaní dlhodobých vzťahov so všetkými zainteresovanými skupinami. Prečo venovať pozornosť etike a vo všeobecnosti zvyšovať povedomie spoločnosti o týchto otázkach. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1