Number of the records: 1
Budoucnost využití vůně v marketingu
Title Budoucnost využití vůně v marketingu Author info Adriana Starostová Author Starostová Adriana Source document Marketing & komunikace. Roč. 27, č. 1 (2017), s. 20-21. - Praha : Česká marketingová společnost, 2017. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing nákupný * správanie spotrebiteľa * komunikácia marketingová * stratégia marketingová Annotation Scent marketing alebo marketing pomocou vôní. Firmy by sa mali zamerať na optimálnu senzorickú stimuláciu, pretože fragmentácia trhov, zvýšená túžba spotrebiteľov po individualite a jedinečnosť produktov sa v posledných rokoch dostávajú do popredia. Práve senzorický marketing má dôležitú rolu vo firmách, ale má potenciál aj vo výskume spotrebiteľského správania. Skúmanie vône v kontexte neurovedy. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2017: 1-4 + 1príl.
article
Number of the records: 1