Number of the records: 1  

Budoucnost využití vůně v marketingu

  1. Title Budoucnost využití vůně v marketingu
    Author infoAdriana Starostová
    Author Starostová Adriana
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 27, č. 1 (2017), s. 20-21. - Praha : Česká marketingová společnost, 2017. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing nákupný * správanie spotrebiteľa * komunikácia marketingová * stratégia marketingová
    AnnotationScent marketing alebo marketing pomocou vôní. Firmy by sa mali zamerať na optimálnu senzorickú stimuláciu, pretože fragmentácia trhov, zvýšená túžba spotrebiteľov po individualite a jedinečnosť produktov sa v posledných rokoch dostávajú do popredia. Práve senzorický marketing má dôležitú rolu vo firmách, ale má potenciál aj vo výskume spotrebiteľského správania. Skúmanie vône v kontexte neurovedy.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2017: 1-4 + 1príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.