Number of the records: 1  

Spatially Blind or Place Based Policy? A Comparison of Innovation Support in the Czech and Slovak Republic

  1. Title Spatially Blind or Place Based Policy? A Comparison of Innovation Support in the Czech and Slovak Republic
    Parallel titlePriestorovo orientovaná politika? Porovnanie podpory inovácií v Českej a Slovenskej republike
    TranslationPriestorovo slepá alebo miestne založená politika? Porovnanie inovačnej podpory v Českej a Slovenskej republike
    Author infoMiroslav Šipikal, Valéria Szitásiová, Peter Pisár, Mária Uramová
    Author Šipikal Miroslav EUBFNHKVR - Katedra verejnej správy a regionálneho rozvoja FNH
    Co-authors Szitásiová Valéria EUBFNHKVR - Katedra verejnej správy a regionálneho rozvoja FNH
    Pisár Peter
    Uramová Mária
    Source document E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 20, č. 1 (2017), pp. 16-28. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2017. ISSN 1212-3609
    NoteVEGA 1/0098/15. - APVV-14-0512. - Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords inovácia * podpora inovácií * rast hospodársky * fondy štruktúrne * politika regionálna * politika rozvojová * politika kohézna * rozvoj hospodársky * rozvoj regionálny * plánovanie regionálne * Česko * Slovensko * stredná Európa * Európska únia
    AnnotationZhodnotenie inovačnej podpory, ako hnacej sily hospodárskeho rastu zo štrukturálnych fondov v dvoch susedných členských štátoch EÚ - na Slovensku a v Českej republike v období 2007-2013. Prehľad implementovaných druhov politík. Geografické rozloženie inovačnej podpory.
    Public work categoryADM
    Registered inWOS
    Registered inSCOPUS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 00080-001, online
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2017: 1-4

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF2.2 MBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.