Number of the records: 1  

Determinanty nákupného rozhodovania seniorov v podmienkach relatívnej deprivácie

  1. Title Determinanty nákupného rozhodovania seniorov v podmienkach relatívnej deprivácie
    Author infoDagmar Lesáková
    Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach relatívnej deprivácie a rôznych fázach životného cyklu rodiny : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. S. 68-75 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Šimo Dušan ; Hölcz Róbert. ISBN 978-80-225-4336-1
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords seniori * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * vek
    AnnotationVplyv veku ako významného determinanta v nákupnom rozhodovaní v kategórii potravín v segmente 60 a viacročných zákazníkov. Vekový segment 60 + tvorí v celkovej populácii SR približne 18 % a do roku 2030 by sa mal takmer zdvojnásobiť. Ide teda jednoznačne o segment hodný skúmania. Nákupné správanie seniorov v závislosti od typu predajnej jednotky, lokalizácie predajne, dopravy do predajne. Frekvencia návštevy predajne, plánovanie nákupu potravín. Obchodníci sa musia snažiť zmierniť negatívne dôsledky veku pri nákupných procesoch.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 00092-002, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti3.1 MBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.