Number of the records: 1  

The role of age in marketing communication to seniors

  1. Title The role of age in marketing communication to seniors
    Author infoJakub Krako, Dagmar Lesáková
    Author Krako Jakub EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach relatívnej deprivácie a rôznych fázach životného cyklu rodiny : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. S. 76-83 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Šimo Dušan ; Hölcz Róbert. ISBN 978-80-225-4336-1
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords seniori * správanie spotrebiteľa * vek * komunikácia marketingová * stratégia marketingová
    AnnotationÚloha veku v marketingovej komunikácii seniorov. Vek kognitívny, vek chronologický. Aplikácia kognitívneho veku v marketingových stratégiách. Dôležitosť merania kognitívneho veku pre marketing a reklamné kampane.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 00092-003, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti3.3 MBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.