Number of the records: 1  

Teenageri ako špecifický spotrebiteľský segment

  1. Title Teenageri ako špecifický spotrebiteľský segment
    Author infoZuzana Lukačovičová
    Author Lukačovičová Zuzana
    Source document Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach relatívnej deprivácie a rôznych fázach životného cyklu rodiny : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. S. 95-100 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Šimo Dušan ; Hölcz Róbert. ISBN 978-80-225-4336-1
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords mládež * mladiství * správanie spotrebiteľa * značky výrobkov * emócie * preferencie spotrebiteľské * komunikácia marketingová * stratégia marketingová
    AnnotationVysvetlenie súvislosti medzi značkou a jej vplyvom na identitu človeka. Značky vyvolávajú emócie a vytvárajú emočné vzťahy so zákazníkom. Osobitné miesto zohrávajú značky v segmente teeagerov vo väzbe na ich nákupné preferencie, dosah moderných technológií a účinok rovesníkov na ich rozhodovanie. Emócie hrajú v správaní mladých ústrednú rolu, práve preto zapájajú firmy teenagermi žiadané značky do svojej marketingovej a komunikačnej stratégie.
    DatabaseARTICLES
    References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.