Number of the records: 1  

Pricing of the tourism product: a tool for entrepreneurs to adapt to a flexible market

  1. Title Pricing of the tourism product: a tool for entrepreneurs to adapt to a flexible market
    Parallel titleOceňování produktu v turismu: nástroj pro podnikatele k adaptaci na flexibilní trh
    TranslationOceňovanie produktu v turizme: nástroj pre podnikateľov, aby sa adaptovali na flexibilný trh
    Author infoAnuţa Buiga, Roxana Stegerean, Alexandru Chiş, Dorina Lazăr
    Author Buiga Anuţa
    Co-authors Stegerean Roxana
    Chiş Alexandru
    Lazăr Dorina
    Source document E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 20, č. 1 (2017), pp. 172-186. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2017. ISSN 1212-3609
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords ruch cestovný * podnikanie * ceny * ceny služieb * stratégia cenová * politika cenová * oceňovanie * modely cenové * hedonizmus * ubytovanie * zariadenia ubytovacie * analýza empirická * Rumunsko
    AnnotationHedonický model oceňovania ako užitočný nástroj pre podnikateľov a manažérov v cestovnom ruchu na získanie konkurenčnej výhody prostredníctvom cenovej politiky. Meranie marginálneho účinku atribútov, ktoré prispievajú k stanoveniu cien. Empirická analýza cien malých a stredných ubytovacích zariadení v Rumunsku v období 1990-2013.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2017: 1-4

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.1 MBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.