Number of the records: 1
Pricing of the tourism product: a tool for entrepreneurs to adapt to a flexible market
Title Pricing of the tourism product: a tool for entrepreneurs to adapt to a flexible market Parallel title Oceňování produktu v turismu: nástroj pro podnikatele k adaptaci na flexibilní trh Translation Oceňovanie produktu v turizme: nástroj pre podnikateľov, aby sa adaptovali na flexibilný trh Author info Anuţa Buiga, Roxana Stegerean, Alexandru Chiş, Dorina Lazăr Author Buiga Anuţa Co-authors Stegerean Roxana Chiş Alexandru Lazăr Dorina Source document E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 20, č. 1 (2017), pp. 172-186. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2017. ISSN 1212-3609 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords ruch cestovný * podnikanie * ceny * ceny služieb * stratégia cenová * politika cenová * oceňovanie * modely cenové * hedonizmus * ubytovanie * zariadenia ubytovacie * analýza empirická * Rumunsko Annotation Hedonický model oceňovania ako užitočný nástroj pre podnikateľov a manažérov v cestovnom ruchu na získanie konkurenčnej výhody prostredníctvom cenovej politiky. Meranie marginálneho účinku atribútov, ktoré prispievajú k stanoveniu cien. Empirická analýza cien malých a stredných ubytovacích zariadení v Rumunsku v období 1990-2013. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2017: 1-4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.1 MB publicly available article
Number of the records: 1