Number of the records: 1  

Loyalty programs and personal data sharing preferences in the Czech republic

  1. Title Loyalty programs and personal data sharing preferences in the Czech republic
    Parallel titleVěrnostní programy a ochota sdílet osobní data v České republice
    TranslationVernostné programy a ochota zdieľať osobné údaje v Českej republike
    Author infoRadek Tahal, Tomáš Formánek, Hana Mohelská
    Author Tahal Radek
    Co-authors Formánek Tomáš
    Mohelská Hana
    Source document E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 20, č. 1 (2017), pp. 187-199. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2017. ISSN 1212-3609
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords maloobchod * marketing * programy vernostné * zákazníci * spotrebitelia * dáta * ochrana údajov osobných * bezpečnosť * stimuly * Česko * analýza kvantitatívna
    AnnotationŠtruktúrovaná kvantitatívna analýza ochoty zákazníkov zdieľať vybrané kľúčové typy osobných a kontaktných údajov s organizátormi vernostných programov v Českej republike na základe prieskumu z obdobia 11/2015-04/2016.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2017: 1-4

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1 MBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.