Number of the records: 1
Customer capital as a key factor of e-commerce market development
Title Customer capital as a key factor of e-commerce market development Translation Zákaznícky kapitál ako kľúčový faktor rozvoja trhu elektronického obchodu Author info Dalibor Gottwald, Libor Svadlenka, Hana Pavlisova Author Gottwald Dalibor Co-authors Švadlenka Libor Pavlisová Hana Source document Communications : scientific letters of the University of Žilina. Vol. 18, no. 3 (2016), pp. 28-33. - Žilina : University of Žilina, 2016. ISSN 1335-4205 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords maloobchod * obchod * obchod elektronický * zákazníci * kapitál * správanie spotrebiteľa * psychológia * ekonómia behaviorálna * komunikácia * Európska únia Annotation Teória plánovaného správania (theory of planned behaviour, TPB). Určenie kľúčových premenných pri predpovedaní rozvoja e-obchodu z pohľadu zákazníckeho kapitálu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2016: 1-4
article
Number of the records: 1