Number of the records: 1
Možnosti vplyvu marketingu na nákupné správanie spotrebiteľov v oblasti cestovného ruchu
Title Možnosti vplyvu marketingu na nákupné správanie spotrebiteľov v oblasti cestovného ruchu Author info Daniela Matušíková, Jaroslava Gburová Author Matušíková Daniela Co-authors Gburová Jaroslava Source document Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike: scientific on-line journal about Economy and Economics. Vol. 11, no. 2 (2016), s. 17-24 online. - Bratislava : CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2016. ISSN 1336-9105 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing * stratégia marketingová * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * rozhodovanie nákupné * ruch cestovný Annotation Marketing vybraných marketingových nástrojov, ktoré ovplyvňujú spotrebiteľov v rámci nákupného rozhodovania a nákupného správania v oblasti cestovného ruchu. Vybrané faktory marketingu ovplyvňujúce v rámci nákupného procesu spotrebiteľov nakupujúcich v oblasti cestovného ruchu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2016: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 345.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1