Number of the records: 1  

Možnosti vplyvu marketingu na nákupné správanie spotrebiteľov v oblasti cestovného ruchu

  1. Title Možnosti vplyvu marketingu na nákupné správanie spotrebiteľov v oblasti cestovného ruchu
    Author infoDaniela Matušíková, Jaroslava Gburová
    Author Matušíková Daniela
    Co-authors Gburová Jaroslava
    Source document Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike: scientific on-line journal about Economy and Economics. Vol. 11, no. 2 (2016), s. 17-24 online. - Bratislava : CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2016. ISSN 1336-9105
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing * stratégia marketingová * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * rozhodovanie nákupné * ruch cestovný
    AnnotationMarketing vybraných marketingových nástrojov, ktoré ovplyvňujú spotrebiteľov v rámci nákupného rozhodovania a nákupného správania v oblasti cestovného ruchu. Vybrané faktory marketingu ovplyvňujúce v rámci nákupného procesu spotrebiteľov nakupujúcich v oblasti cestovného ruchu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2016: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF345.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.