Number of the records: 1
Impact of Innovation Progress in Marketing Communication on the Current Enterprise Practice and Theory
Title Impact of Innovation Progress in Marketing Communication on the Current Enterprise Practice and Theory Translation Vplyv inovačného pokroku v marketingovej komunikácii o súčasnej podnikovej praxi a teórii Author info Gabriela Dubcová, Katarína Grančičová, Dana Hrušovská Author Dubcová Gabriela EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 13, č. 1 (2016), s. 8-17 online. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2016. ISSN 2454-1028 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords stratégia inovačná * podnik malý * podnik stredný * Slovensko * nástroje marketingové * komunikácia marketingová Annotation Inovácie sú fenomén, ktorý postihuje všetky oblasti podnikateľských aktivít vrátane marketingu a jeho jednotlivých nástrojov. Príčiny, ku ktorým v súčasnosti dochádza v oblasti inovačnych zmien v marketingovej komunikácie. Vybrané inovačné riešenia v oblasti marketingovej komunikácie a prezentácia výsledkov výskumu. Analýza a hodnotenie používaných inovácií v marketingovej komunikácii v obchodných praktikách na Slovensku. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 00133-001, online References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2016: 1
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 892.3 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1