Number of the records: 1  

Impact of Innovation Progress in Marketing Communication on the Current Enterprise Practice and Theory

  1. Title Impact of Innovation Progress in Marketing Communication on the Current Enterprise Practice and Theory
    TranslationVplyv inovačného pokroku v marketingovej komunikácii o súčasnej podnikovej praxi a teórii
    Author infoGabriela Dubcová, Katarína Grančičová, Dana Hrušovská
    Author Dubcová Gabriela EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 13, č. 1 (2016), s. 8-17 online. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2016. ISSN 2454-1028
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords stratégia inovačná * podnik malý * podnik stredný * Slovensko * nástroje marketingové * komunikácia marketingová
    AnnotationInovácie sú fenomén, ktorý postihuje všetky oblasti podnikateľských aktivít vrátane marketingu a jeho jednotlivých nástrojov. Príčiny, ku ktorým v súčasnosti dochádza v oblasti inovačnych zmien v marketingovej komunikácie. Vybrané inovačné riešenia v oblasti marketingovej komunikácie a prezentácia výsledkov výskumu. Analýza a hodnotenie používaných inovácií v marketingovej komunikácii v obchodných praktikách na Slovensku.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 00133-001, online
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2016: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF892.3 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.