Number of the records: 1
Place marketing and branding in Russia: the case study
Title Place marketing and branding in Russia: the case study Author info Sergey Volkov Author Volkov Sergey Source document Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. Roč. 17, č. 2 (2016), s. 216-222. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2016. ISSN 1335-7069 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords ruch cestovný * marketing * štúdie prípadové * Rusko * rozvoj regionálny * konkurencia Annotation Teritoriálny marketing a tvorba regionálnej značky ako nástroj umožňujúci zvýšiť konkurenčnú silu miesta v snahe získať ďaľšie zdroje a rozvíjajúce sa trhy pre predaj svojich produktov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2016: 1-2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 635.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1