Number of the records: 1
Niekoľko poznámok k diskrepanciám v definičnom vymedzení značky
Title Niekoľko poznámok k diskrepanciám v definičnom vymedzení značky Translation Some Notes to Discrepancies in Brand Definitions Author info Jana Klieštiková, Mária Mišanková, Aleš Hes, Gabriela Sopková Author Klieštiková Jana Co-authors Mišanková Mária Hes Aleš EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Sopková Gabriela Source document Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2016), s. 174-180 online. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2016. ISSN 1336-5878 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords pojmy * značky * umiestňovanie produktov * stratégia marketingová * značky maloobchodné * značky privátne Annotation Značka postupne prestáva byť primárne zdrojom konkurenčnej výhody podniku, ale stáva sa z nej celospoločenský fenomén. Princípy budovania a riadenia jej hodnoty využívajú nielen produkty, ale čoraz častejšie aj miesta, neziskové organizácie a záujmové združenia, myšlienky, či dokonca ľudia. Tieto princípy však nie je možné univerzálne aplikovať. Existuje ich totiž veľké množstvo a variujú v nadväznosti na samotnú podstatu značky, na ktorú sa odvolávajú. Tá je zhmotnená v použitej definícii značky a vyvoláva celý rad konsekvencií v rovine aplikačnej praxe. Poznanie správneho kontextu interpretácie značky tak predstavuje základnú podmienku zabezpečenia efektívneho aplikovania jej princípov v záujme dosiahnutia trvalo udržateľného rozvoja. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 01668-001, online References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2016: 2
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 515.6 KB available after login article
Number of the records: 1