Number of the records: 1
Krízová komunikácia slovenských značiek
Title Krízová komunikácia slovenských značiek Translation Crisis communication of Slovak brands Author info Bronislava Čapkovičová, Jaroslav Bednárik Author Čapkovičová Bronislava Co-authors Bednárik Jaroslav Source document Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2016), s. 3-11. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2016. ISSN 1336-5878 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords značky * komunikácia firemná * kríza * nástroje marketingové * technológie komunikačné * komunikácia marketingová * Slovensko Annotation Dôsledná prevencia spojená s kvalitnou prípravou predstavuje jedinú možnosť, ako sa môže podnik efektívne postaviť hrozbe prepuknutia krízy a jej negatívnym dôsledkom Keď kríza prepukne, podnik musí byť schopný okamžite mobilizovať všetky svoje schopnosti a nasadiť ich do úspešného zvládnutia vzniknutej situácie. Analýza významu krízovej komunikácie. Krízová komuninácia na webovej stránke a na sociálnej sieti. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2016: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 773.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1