Number of the records: 1  

Krízová komunikácia slovenských značiek

  1. Title Krízová komunikácia slovenských značiek
    TranslationCrisis communication of Slovak brands
    Author infoBronislava Čapkovičová, Jaroslav Bednárik
    Author Čapkovičová Bronislava
    Co-authors Bednárik Jaroslav
    Source document Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2016), s. 3-11. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2016. ISSN 1336-5878
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords značky * komunikácia firemná * kríza * nástroje marketingové * technológie komunikačné * komunikácia marketingová * Slovensko
    AnnotationDôsledná prevencia spojená s kvalitnou prípravou predstavuje jedinú možnosť, ako sa môže podnik efektívne postaviť hrozbe prepuknutia krízy a jej negatívnym dôsledkom Keď kríza prepukne, podnik musí byť schopný okamžite mobilizovať všetky svoje schopnosti a nasadiť ich do úspešného zvládnutia vzniknutej situácie. Analýza významu krízovej komunikácie. Krízová komuninácia na webovej stránke a na sociálnej sieti.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2016: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF773.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.