Number of the records: 1
Prvky značky a dôležitosť ich využívania ako základ firemného brandingu
Title Prvky značky a dôležitosť ich využívania ako základ firemného brandingu Translation Brand elements and importance of their use as a basis for corporate branding Author info Vladimíra Jurišová Author Jurišová Vladimíra Source document Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2016), s. 33-40. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2016. ISSN 1336-5878 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords budovanie značky * stratégia marketingová * značky * logo * balenie * správanie spotrebiteľa Annotation Prvky značky predstavujú znaky, ktoré slúžia na to, aby sa od seba značky líšili a boli ľahšie identifikovateľné. Mali by byť vyberané a kombinované tak, aby sa dosiahla čo najväčšia hodnota. Cieľom jednotlivých prvkov je vyvolávať v spotrebiteľovi asociácie so značkou a zároveň pozitívne reakcie na ňu. Medzi hlavné prvky značky patrí meno, logo, symboly, predstavitelia, URL, slogany, znelky a balenie. Jednotlivé prvky značky a dôležitosť ich jednotného a konzistentného využívania pri budovaní značky. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2016: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 656.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1