Number of the records: 1
Zhodnotenie vybraných dimenzií hodnoty značky
Title Zhodnotenie vybraných dimenzií hodnoty značky Translation Evaluation of selected dimensions of brand value Author info Pavol Kráľ, Katarína Janošková Author Kráľ Pavol Co-authors Janošková Katarína Source document Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2016), s. 41-48. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2016. ISSN 1336-5878 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords značky * hodnota * pojmy Annotation Objasnenie pojmu „hodnota značky“ prostredníctvom vybraných definícií zahraničných autorov venujúcich sa tejto problematike. Zhodnotenie vývoja výskytu termínu „hodnota značky“ z hľadiska početnosti a citovanosti vo vedeckých príspevkoch, ktoré sú indexované v celosvetovo uznávanej databáze Web of Science v časovom intervale rokov 1985 – 2015. Na vzorke 30 najhodnotnejších celosvetových značiek autori súčasne posudzovali vplyv nákladov na reklamu, ktoré vlastníci značiek vynaložili v roku 2015 na výšku kvantifikovanej hodnoty danej značky s uplatnením Pearsonovho koeficientu korelácie. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2016: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 949.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1