Number of the records: 1
Ako vnímajú hodnotu značky spotrebitelia v segmente Y
Title Ako vnímajú hodnotu značky spotrebitelia v segmente Y Translation How is brand equity perceived by consumers in generation Y segment Author info Alena Kusá, Petra Grešková, Igor Piatrov Author Kusá Alena Co-authors Grešková Petra Piatrov Igor Source document Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2016), s. 64-73. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2016. ISSN 1336-5878 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords značky * správanie spotrebiteľa * štýl životný * hodnota * generácie Annotation Problematika hodnoty značky v kontexte generácie Y. Pojem hodnota značky najmä z marketingového hľadiska, prezentácia nákupného správania generácie Y a ich vnímanie značiek, ktoré sú predovšetkým odrazom ich životného štýlu, spôsobu života s poukázaním na súčasné trendy v spotrebiteľskom správaní. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2016: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 796 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1