Number of the records: 1  

Ako vnímajú hodnotu značky spotrebitelia v segmente Y

  1. Title Ako vnímajú hodnotu značky spotrebitelia v segmente Y
    TranslationHow is brand equity perceived by consumers in generation Y segment
    Author infoAlena Kusá, Petra Grešková, Igor Piatrov
    Author Kusá Alena
    Co-authors Grešková Petra
    Piatrov Igor
    Source document Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2016), s. 64-73. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2016. ISSN 1336-5878
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords značky * správanie spotrebiteľa * štýl životný * hodnota * generácie
    AnnotationProblematika hodnoty značky v kontexte generácie Y. Pojem hodnota značky najmä z marketingového hľadiska, prezentácia nákupného správania generácie Y a ich vnímanie značiek, ktoré sú predovšetkým odrazom ich životného štýlu, spôsobu života s poukázaním na súčasné trendy v spotrebiteľskom správaní.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2016: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF796 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.