Number of the records: 1  

Budovanie značky zdravotníckych zariadení

  1. Title Budovanie značky zdravotníckych zariadení
    TranslationBuilding brand of medical facilities
    Author infoMatej Martovič
    Author Martovič Matej
    Source document Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2016), s. 84-88. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2016. ISSN 1336-5878
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords budovanie značky * stratégia marketingová * zariadenia zdravotnícke
    AnnotationŠpecifiká budovania značky v zdravotníctve. V dnešnej dobe je zdravotníctvo pod neustálim tlakom médii a rôzných káuz, čo budovaniu dobrého mena neprospieva. Pacienti strácajú dôveru a tým narastá strach. Zdravotnícke zariadenia by preto mali budovať svoje mená bez ohľadu káuz a venovať sa pacientovi a vytvárani jeho dôvery.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2016: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF509.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.