Number of the records: 1  

Vplyv značiek na spotrebiteľov

  1. Title Vplyv značiek na spotrebiteľov
    TranslationBrand impact on consumers
    Author infoRenáta Miklenčičová
    Author Miklenčičová Renáta
    Source document Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2016), s. 89-95. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2016. ISSN 1336-5878
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords správanie spotrebiteľa * značky environmentálne * komunikácia marketingová * marketing environmentálny * stratégia marketingová
    AnnotationVplyv zelených značiek na spotrebiteľov prostredníctvom zelených aktivít a komunikácie vybraných spoločností. Charakteristika zelených spotrebiteľov a ich vplyv na nákupné správanie. Zmena spotrebiteľského správania je možná iba vtedy, ak zákazníci vedia rozoznať zelené produkty. Tým vzniká potreba špeciálneho označovania zelených produktov. Zelené označovanie produktov slúži na stanovenie štandardov kvality produktov a taktiež na informovanie spotrebiteľa o dosiahnutí tejto kvality.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2016: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF642.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.